Vše o nákupu
Vážení zákazníci,
v této části najdete podrobný návod, jak na našem e-shopu POPRON.cz jednoduše nakupovat.
1. Jak nakupovat
2. Platební podmínky, doprava
3. Dodací podmínky
4. Reklamace a vrácení zboží
1. Jak nakupovat
Poté, co jste prošli naším obchodem a máte vybrané zboží, přejděte do nákupního košíku. Jednoduchým kliknutím na ikonu nákupního košíku v pravém horním rohu prohlížeče.
1. krok
Vybrané zboží vložíte do košíku jednoduše kliknutím na tlačítko "Koupit"
V pravém horním rohu vidíte v tabulce náhled košíku, který se zaktualizuje vždy, když do něj něco vložíte - počet položek a cena celkem. Cena zboží vždy obsahuje DPH stanovené zákonem.
Obsah svého košíku můžete zobrazit kliknutím na ikonku "KOŠÍK" v horní liště stránek.
V nákupním košíku máte možnost měnit počet kusů jednotlivých produktů nebo je z košíku vyjmout, či celý obsah košíku vyprázdnit.
- Výběr způsobu dopravy ( bude Vám nabízen podle hodnoty a charakteru Vašeho zboží v košíku )
- Vybrat způsob platby ( bude Vám nabízen mimo jiné také podle zvoleného typu dopravy )
2. krok
Sdělíte nám Vaše osobní údaje - fakturační či doručovací adresu, e-mail a telefon. Můžete nám napsat případně doplňující informace do "Poznámky k objednávce".
UPOZORNĚNÍ: Bez telefonického kontaktu (nejlépe mobil) nebude Vaše objednávka vyřízena.
3. krok
Po závazném objednání Vám bude vždy odeslán na Vámi zadanou e-mailovou adresu potvrzovací e-mail obsahující souhrn objednaného zboží.
Zboží z naší nabídky můžete objednat i jiným způsobem:
Telefonicky
na čísle:
245 009 227
v době po-pá 8-16 hod.Po uvedené době, můžete nechat zprávu na našem záznamníku
e-mailem
na adrese:
objednavka@popron.cz
UPOZORNĚNÍ: Bez telefonického kontaktu (nejlépe mobil) nebude Vaše objednávka vyřízena.
Storno objednávky je možné provést emailem nebo telefonicky na uvedeném čísle. Storno objednávky lze provést pouze tehdy, nebyla-li objednávka již expedována.
2. Platební podmínky
V našem internetovém obchodě lze momentálně využívat tyto způsoby platby:
Dobírka:
- GLS, Česká pošta: příplatek +30 Kč
- Zásilkovna, ČP Balíkovna, Geis výdejní místa: : příplatek + 39 Kč
Platba předem - převod
Platba předem - kartou on line (Go pay)
Ceny dopravy:
Nad výši objednávky 1499 Kč: ZDARMA
Česká Pošta Do Balíkovny (do 1499 Kč) | 89 Kč |
Česká Pošta Do Ruky (do 1499 Kč) | 129 Kč |
Česká Pošta Na Poštu (do 1499 Kč) | 119 Kč |
GLS (do 1499 Kč) | 119 Kč |
GLS doručení do SR (do 1499 Kč) | 189 Kč |
Zásilkovna ČR | 69 Kč |
Zásilkovna SR | 79 Kč |
Příplatek za dobírku (všichni dopravci) (do 1499 Kč) | 39 Kč |
Pro platby předem použijte tyto účty
Číslo účtu | SWIFT | IBAN | Název banky | |
Pro platbu v Korunách (CZK) | 2601739280/2010 | FIOBCZPPXXX | CZ8620100000002901739280 | Fio banka |
Pro platbu v Eurech (EUR) | 2901739282/2010 | FIOBCZPPXXX | CZ8620100000002901739282 | Fio banka |
U výrobků značky STEP2 je doprava zdarma až od 2000 Kč
U nadrozměrných zásilek (velké šlapací traktory, zahradní domečky, skluzavky) neplatí DOPRAVA ZDARMA !
UPOZORNĚNÍ:Pokud je zboží odesláno na dobírku a nepřevezmeli zákazník tuto zásilku, uhradí prodávajícímu uhradí do 14 dní od vrácení zásilky na účet 2601739280/2010 částku za marně vyložené poštovné. Výše částky za poštovné je uvedena výše
Zboží na našem eshopu může mít několik druhů dostupností:
SKLADEM
Zboží máme skladem v našem hlavním skladu a expedujeme obrate, nejpozději do 24 hodin
DORUČÍME DO 3 - 5 PRACOVNÍCH DNŮ
Zboží je skladem u našeho dodavatele, na základě vaší objednávky ho objednáme a jakmile nám ho dodavatel dodá, vaši objednávku vyexpedujeme. ZBOŽÍ OBDRŽÍTE DO MAX 5 PRACOVNÍCH DNŮ
DORUČÍME DO TÝDNE
Zboží je skladem u našeho dodavatele, na základě vaší objednávky ho objednáme a jakmile nám ho dodavatel dodá, vaši objednávku vyexpedujeme. ZBOŽÍ OBDRŽÍTE DO TÝDNE
DORUČÍME DO 2 TÝDNU - SKLADEM U DODAVATELE
Zboží je skladem u našeho dodavatele mino ČR. Na základě vaší objednávky ho objednáme a jakmile nám ho dodavatel dodá, vaši objednávku vyexpedujeme. ZBOŽÍ OBDRŽÍTE DO MAX 2 TÝDNŮ
EXTÉRNÍ SKLAD V EU - DORUČÍME DO 14 - 21 DNŮ
Zboží je skladem u našeho dodavatele mino ČR. Na základě vaší objednávky ho objednáme a jakmile nám ho dodavatel dodá, vaši objednávku vyexpedujeme. ZBOŽÍ OBDRŽÍTE DO MAX 2 TÝDNŮ
Pokud objednáte v našem internetovém obchodě zboží, u kterého je uvedena informace SKLADEM, odešleme zásilku z našeho skladu nejpozději druhý den
(NEPLATÍ V MĚSÍCÍCH LISTOPAD AŽ PROSINEC. V TĚCHTO MĚSÍCÍCH MŮŽE DOJÍT K PRODLOUŽENÍ DODACÍ DOBY)
- potvrzení Vaší objednávky obdržíte v el. podobě. Pokud objednávka obsahuje titul u kterého je uvedena informace ,,NA OBJEDNÁVKU,, bude kompletně vyexpedována až po jeho naskladnění (v tomto případě, může dojít k prodloužení expediční doby až na 3 týdny).
Snažíme se, aby informace o dostupnosti zboží byla vždy aktuální a proto tuto informaci aktualizujeme každou hodinu. Může se však stát, že poslední kus zboží ve stejný okamžik zakoupí i jiný zákazník, proto Vám doporučujeme sledovat stav objednávky prostřednictvím svého účtu.
Informaci o důvodu nedodání zboží Vás budeme telefonicky, nebo e-mailem kontaktovat.
Nekompletní objednávka - V případě, že platíte předem, ale zboží v objednávce Vám nemůžeme dodat kompletní, protože není dostupný ani u dodavatele, zašleme Vám přeplatek při expedici zboží převodem na Váš účet.
Způsoby dopravy:
ČP (Balík do ruky)
doručení zásilky poštovní službou obvykle do druhého pracovního dne (při objednávce do 10. hodiny). Zásilku můžete sledovat na www.cpost.cz ( číslo zásilky obdržíte v el. podobě).
Máte-li při přebírání na poště pochybnosti o obsahu balíku (poškozený karton či páska), zkontrolujte za přítomnosti pracovníka pošty zboží s dodacím listem. Dodatečnou reklamaci obsahu zásilky můžete provést u dodací pošty do dvou pracovních dnů od převzetí. Po zjištění závad je pošta povinna sepsat zápis o uplatnění nároku za škodu.
GLS
doručení zásilky trvá obvykle do druhého pracovního dne (při objednávce do 10. hodiny). Zásilku můžete sledovat na https://gls-group.eu/CZ/cs/sledovani-zasilek z (číslo zásilky obdržíte v el. podobě).
ZÁSILKOVNA
zboží si můžete vyzvednout na našich výdejních místech ZÁSILKOVNY obvykle do třech pracovních dnů - pokud je zboží ve chvíli objednání skladem a budete k vyzvednutí vyzváni SMS zprávou přímo Vámi zvolenou výdejnu (nezapomeňte proto uvést své telefonní číslo!).
4. Reklamace a vrácení zboží
Kupující má právo od uzavřené kupní smlouvy jednostranně odstoupit a to bez uvedení důvodu a bez jakékoliv sankce a to ve lhůtě 14-ti kalendářních dnů od převzetí zboží od prodávajícího. Budeme však velmi rádi, když nám svůj důvod uvedete a chceme své služby a nabídku stále zlepšovat. V takovém případě si prodávající a kupující vrátí veškerá plnění, která si dle uzavřené kupní smlouvy vzájemně poskytli. V ostatním se použijí příslušná ustanovení zákona na ochranu spotřebitele a občanského zákona a zejména ustanovení § 53 citovaného zákona. Poštovné za vrácení zboží hradí kupující.
Veškeré dotazy ohledně reklamací směřujte na email: reklamace@popron.cz
Reklamaci zjištěné vady lze uplatnit telefonicky v zákaznickém servisu na čísle 245 009 227 (v pracovní dny od 8.00 do 16.00 hod) nebo zaslat zboží včetně dodacího listu poštou (NE NA DOBÍRKU) na adresu:
Popron - reklamace, Gorkého 805, 339 01 Klatovy
Kupující je povinen provést kontrolu, zda je obal neporušený a zda zásilka nevykazuje zjevné znaky poškození. Pokud kupující po převzetí zásilky zjistí skrytou vadu, prosíme o oznámení této skutečnosti bez odkladu odesílateli.
Při obdržení odlišného zboží z důvodu chybného zadání objednávky prodávajícím má zákazník právo na výměnu za správné zboží bez účtování poštovních poplatků. V případě, že nebude porušený ochranný obal u audio a video nahrávek.(CD, DVD, BD,atd)
Jedná-li se o neodstranitelnou vadu zboží, má zákazník nárok na výměnu věci za bezvadnou nebo. Finanční vyrovnání je možné až u 3 reklamace stejného zboží na stejnou závadu.
Uznána nebude reklamace zboží, u něhož došlo k vadám a poškození následkem nesprávného užívání, nekvalitní přehrávací mechaniky nebo nebyly dodrženy stanovené parametry PC pro instalaci a užívání CD-ROM + PC DVD ROM*
Záruční lhůta poskytovaná na veškeré zboží je dle zákona min. 2 roky. Pokud není uvedeno jinak. Záruční doba začíná běžet převzetím zboží kupujícím.
Více informací a úplné znění Reklamačního řádu viz Obchodní podmínky.