Košík Košík0

Váš nákupní košík neobsahuje žádné zboží.

Vše o nákupu

Vážení zákazníci,
v této části najdete podrobný návod, jak na našem e-shopu POPRON.cz jednoduše nakupovat.

 

1. Jak nakupovat

2. Platební podmínky

3. Dodací podmínky

4. Reklamace a vrácení zboží
 

1. Jak nakupovat

 

Poté, co jste prošli naším obchodem a máte vybrané zboží, přejděte do nákupního košíku. Jednoduchým kliknutím na ikonu nákupního košíku v pravém horním rohu prohlížeče.

1. krok

Vybrané zboží vložíte do košíku jednoduše kliknutím na tlačítko "Koupit"
 
V pravém horním rohu vidíte v tabulce  náhled košíku, který se zaktualizuje vždy, když do něj něco vložíte - počet položek a cena celkem. Cena zboží vždy obsahuje DPH stanovené zákonem.
 
Obsah svého košíku můžete zobrazit kliknutím na ikonku "KOŠÍK" v horní liště stránek.
V nákupním košíku máte možnost měnit počet kusů jednotlivých produktů nebo je z košíku vyjmout, či celý obsah košíku vyprázdnit.

-    Výběr způsobu dopravy ( bude Vám nabízen podle hodnoty a charakteru Vašeho zboží v košíku )

-    Vybrat způsob platby ( bude Vám nabízen mimo jiné také podle zvoleného typu dopravy )
 
2. krok   

Sdělíte nám Vaše osobní údaje -  fakturační či doručovací adresu, e-mail a telefon. Můžete nám napsat případně doplňující informace do "Poznámky k objednávce".

UPOZORNĚNÍ:   Bez telefonického kontaktu (nejlépe mobil) nebude Vaše objednávka vyřízena.
  
3. krok    

Po závazném objednání Vám bude vždy odeslán na Vámi zadanou e-mailovou adresu potvrzovací e-mail obsahující souhrn objednaného zboží.

Zboží z naší nabídky můžete objednat i jiným způsobem:
  

Telefonicky
na čísle:

245 009 227

v době po-pá 8-16 hod.Po uvedené době, můžete nechat zprávu na našem záznamníku
 
e-mailem
 
na adrese:
objednavka@popron.cz


UPOZORNĚNÍ:   Bez telefonického kontaktu (nejlépe mobil) nebude Vaše objednávka vyřízena.
 

Storno objednávky je možné provést emailem nebo telefonicky na uvedeném čísle. Storno objednávky lze provést pouze tehdy, nebyla-li objednávka již expedována.

  

2. Platební podmínky

 
V našem internetovém obchodě lze momentálně využívat tyto způsoby platby:


Dobírka - poplatek 30 Kč (nebude účtováno při hodnotě objednávky nad 1 500 Kč)
  
Platba při převzetí zásilky od doručovatele.

Osobní odběr Geis point:

- objednávky do 499 Kč (tedy 1 Kč až 499 Kč) za poplatek 69 Kč,
- odjednávky nad 500 Kč (tedy 501 Kč až 999 Kč)za poplatek 29 Kč,
- u objednávek nad 1000 Kč (tedy 1000 Kč a vyšší hodnota) je osobní odběr zdarma

Zaplatíte v hotovosti při převzetí zásilky.

 
Výdejní místo, kde si chcete zboží vyzvednout si vyberete v prvním kroku košíku. Úložní doba je 7 dní.  

Zboží zasíláme v rámci České republiky Českou poštou nebo dopravní společností PPL (Váš výběr doručení prosím sdělte při objednání) spolu s expedičním poplatkem podle níže uvedeného rozpisu:

- do 469 Kč ...Česká pošta 129 Kč, PPL 129 Kč 

- od 470 do 1199 Kč ... poštovné a balné 99 Kč

- od 1200 do 1499 Kč ... poštovné a balné 59 Kč

- od 1500 Kč  ... poštovné a balné ZDARMA!

 Uvedené ceny jsou včetně DPH stanoveného zákonem.

U nadrozměrných zásilek (velké šlapací traktory, zahradní domečky, skluzavky) neplatí DOPRAVA ZDARMA ! 
  
 

3. Dodací podmínky
    
  
Pokud objednáte v našem internetovém obchodě zboží, u kterého je uvedena informace SKLADEM, odešleme zásilku z našeho skladu nejpozději druhý den - potvrzení Vaší objednávky obdržíte v el. podobě. Pokud objednávka obsahuje titul u kterého je uvedena informace ,,NA OBJEDNÁVKU,, bude kompletně vyexpedována až po jeho naskladnění (v tomto případě, může dojít k prodloužení expediční doby až na 3 týdny).


Snažíme se, aby informace o dostupnosti zboží  byla vždy aktuální a proto tuto informaci aktualizujeme každou hodinu. Může se však stát, že poslední kus zboží ve stejný okamžik zakoupí i jiný zákazník, proto Vám doporučujeme sledovat stav objednávky prostřednictvím svého účtu.


Informaci o důvodu nedodání zboží Vás budeme telefonicky, nebo e-mailem kontaktovat.


Nekompletní objednávka - V případě, že platíte předem, ale zboží v objednávce Vám nemůžeme dodat kompletní, protože není dostupný ani u dodavatele, zašleme Vám přeplatek při expedici zboží převodem na Váš účet.

 
Způsoby dopravy:

ČP (Balík do ruky)
doručení zásilky poštovní službou obvykle do druhého pracovního dne (při objednávce do 11. hodiny). Zásilku můžete sledovat na www.cpost.cz ( číslo zásilky obdržíte v el. podobě).
Máte-li při přebírání na poště pochybnosti o obsahu balíku (poškozený karton či páska), zkontrolujte za přítomnosti pracovníka pošty zboží s dodacím listem. Dodatečnou reklamaci obsahu zásilky můžete provést u dodací pošty do dvou pracovních dnů od převzetí. Po zjištění závad je pošta povinna sepsat zápis o uplatnění nároku za škodu.

PPL
doručení zásilky trvá obvykle do druhého pracovního dne (při objednávce do 11. hodiny). Zásilku můžete sledovat na www.ppl.cz (číslo zásilky obdržíte v el. podobě).
 
OSOBNÍ ODBĚR
zboží si můžete vyzvednout na našich výdejních místech Geis Point obvykle do třech pracovních dnů - pokud je zboží ve chvíli objednání skladem, v opačném případě to bude nejpozději do 3 týdnů, v obou případech budete k vyzvednutí vyzváni SMS zprávou přímo Vámi zvolenou výdejnu (nezapomeňte proto uvést své telefonní číslo!).

   

4. Reklamace a vrácení zboží

 
Kupující má právo od uzavřené kupní smlouvy jednostranně odstoupit a to bez uvedení důvodu a bez jakékoliv sankce a to ve lhůtě 14-ti kalendářních dnů od převzetí zboží od prodávajícího. Budeme však velmi rádi, když nám svůj důvod uvedete a chceme své služby a nabídku stále zlepšovat. V takovém případě si prodávající a kupující vrátí veškerá plnění, která si dle uzavřené kupní smlouvy vzájemně poskytli. V ostatním se použijí příslušná ustanovení zákona na ochranu spotřebitele a občanského zákona a zejména ustanovení § 53 citovaného zákona. Poštovné za vrácení zboží hradí kupující.

 
Reklamaci zjištěné vady lze uplatnit telefonicky v zákaznickém servisu na čísle 245 009 227 (v pracovní dny od 8.00 do 16.00 hod) nebo zaslat zboží včetně dodacího listu poštou (NE NA DOBÍRKU) na adresu:
Popron - reklamace, Gorkého 805, 339 01 Klatovy


 
kupující je povinen provést kontrolu, zda je obal neporušený a zda zásilka nevykazuje zjevné znaky poškození. Pokud kupující po převzetí zásilky zjistí skrytou vadu, prosíme o oznámení této skutečnosti bez odkladu odesílateli.

 
při obdržení odlišného zboží z důvodu chybného zadání objednávky prodávajícím má zákazník právo na výměnu za správné zboží bez účtování poštovních poplatků. V případě, že nebude porušený ochranný obal u audio a video nahrávek.(CD, DVD, BD,atd)

    
jedná-li se o neodstranitelnou vadu zboží, má zákazník nárok buď na výměnu věci za bezvadnou nebo na finanční vyrovnání

 
uznána nebude reklamace zboží, u něhož došlo k vadám a poškození následkem nesprávného užívání, nekvalitní přehrávací mechaniky nebo nebyly dodrženy stanovené parametry PC pro instalaci a užívání CD-ROM + PC DVD ROM*
 
  
Záruční lhůta poskytovaná na veškeré zboží je dle zákona min. 2 roky. Pokud není uvedeno jinak. Záruční doba začíná běžet převzetím zboží kupujícím.

 
 
Více informací a úplné znění Reklamačního řádu viz Obchodní podmínky.

 

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.