Košík Košík0

Váš nákupní košík neobsahuje žádné zboží.

Vše o nákupu

Vážení zákazníci,
v této části najdete podrobný návod, jak na našem e-shopu POPRON.cz jednoduše nakupovat.

 

1. Jak nakupovat

2. Platební podmínky, doprava

3. Dodací podmínky

4. Reklamace a vrácení zboží
 

1. Jak nakupovat

 

Poté, co jste prošli naším obchodem a máte vybrané zboží, přejděte do nákupního košíku. Jednoduchým kliknutím na ikonu nákupního košíku v pravém horním rohu prohlížeče.

1. krok

Vybrané zboží vložíte do košíku jednoduše kliknutím na tlačítko "Koupit"
 
V pravém horním rohu vidíte v tabulce  náhled košíku, který se zaktualizuje vždy, když do něj něco vložíte - počet položek a cena celkem. Cena zboží vždy obsahuje DPH stanovené zákonem.
 
Obsah svého košíku můžete zobrazit kliknutím na ikonku "KOŠÍK" v horní liště stránek.
V nákupním košíku máte možnost měnit počet kusů jednotlivých produktů nebo je z košíku vyjmout, či celý obsah košíku vyprázdnit.

-    Výběr způsobu dopravy ( bude Vám nabízen podle hodnoty a charakteru Vašeho zboží v košíku )

-    Vybrat způsob platby ( bude Vám nabízen mimo jiné také podle zvoleného typu dopravy )
 
2. krok   

Sdělíte nám Vaše osobní údaje -  fakturační či doručovací adresu, e-mail a telefon. Můžete nám napsat případně doplňující informace do "Poznámky k objednávce".

UPOZORNĚNÍ:   Bez telefonického kontaktu (nejlépe mobil) nebude Vaše objednávka vyřízena.
  
3. krok    

Po závazném objednání Vám bude vždy odeslán na Vámi zadanou e-mailovou adresu potvrzovací e-mail obsahující souhrn objednaného zboží.

Zboží z naší nabídky můžete objednat i jiným způsobem:
  

Telefonicky
na čísle:

245 009 227

v době po-pá 8-16 hod.Po uvedené době, můžete nechat zprávu na našem záznamníku
 
e-mailem
 
na adrese:
objednavka@popron.cz


UPOZORNĚNÍ:   Bez telefonického kontaktu (nejlépe mobil) nebude Vaše objednávka vyřízena.
 

Storno objednávky je možné provést emailem nebo telefonicky na uvedeném čísle. Storno objednávky lze provést pouze tehdy, nebyla-li objednávka již expedována.

  

2. Platební podmínky

 
V našem internetovém obchodě lze momentálně využívat tyto způsoby platby:


Dobírka 

Platba předem - převod

Platba předem - kartou on line (Go pay)

ČR obj. do 999 1000-1499 nad 1500
Geis point výdejny 69 zdarma zdarma
Česká pošta Balík na poštu 89 79 zdarma
Česká pošta Do Balíkovny 79 79 zdarma
(dobírka, platba předem)      
Česká Pošta Balík do ruky dobírka 129 99 zdarma
Česká Pošta Balík do ruky platba předem 99 69 zdarma
GLS kurýr dobírka 129 99 zdarma
GLS kurýr platba předem 99 69 zdarma
       
SK do 57,43 €   nad 57,43 €
GLS kurýr dobírka 6,73   zdarma
GLS kurýr předem 5,54   zdarma
GLS osobní odběr dobírka 5,94   zdarma
GLS osobní odběr platba předem 4,74   zdarma
DPD Parcel shop dobírka 5,94   zdarma
DPD Parcel shop platba předem 4,74   zdarma


U nadrozměrných zásilek (velké šlapací traktory, zahradní domečky, skluzavky) neplatí DOPRAVA ZDARMA ! 

  
 

3. Dodací podmínky
    
  
Pokud objednáte v našem internetovém obchodě zboží, u kterého je uvedena informace SKLADEM, odešleme zásilku z našeho skladu nejpozději druhý den - potvrzení Vaší objednávky obdržíte v el. podobě. Pokud objednávka obsahuje titul u kterého je uvedena informace ,,NA OBJEDNÁVKU,, bude kompletně vyexpedována až po jeho naskladnění (v tomto případě, může dojít k prodloužení expediční doby až na 3 týdny).


Snažíme se, aby informace o dostupnosti zboží  byla vždy aktuální a proto tuto informaci aktualizujeme každou hodinu. Může se však stát, že poslední kus zboží ve stejný okamžik zakoupí i jiný zákazník, proto Vám doporučujeme sledovat stav objednávky prostřednictvím svého účtu.


Informaci o důvodu nedodání zboží Vás budeme telefonicky, nebo e-mailem kontaktovat.


Nekompletní objednávka - V případě, že platíte předem, ale zboží v objednávce Vám nemůžeme dodat kompletní, protože není dostupný ani u dodavatele, zašleme Vám přeplatek při expedici zboží převodem na Váš účet.

 
Způsoby dopravy:

ČP (Balík do ruky)
doručení zásilky poštovní službou obvykle do druhého pracovního dne (při objednávce do 10. hodiny). Zásilku můžete sledovat na www.cpost.cz ( číslo zásilky obdržíte v el. podobě).
Máte-li při přebírání na poště pochybnosti o obsahu balíku (poškozený karton či páska), zkontrolujte za přítomnosti pracovníka pošty zboží s dodacím listem. Dodatečnou reklamaci obsahu zásilky můžete provést u dodací pošty do dvou pracovních dnů od převzetí. Po zjištění závad je pošta povinna sepsat zápis o uplatnění nároku za škodu.

GLS
doručení zásilky trvá obvykle do druhého pracovního dne (při objednávce do 10. hodiny). Zásilku můžete sledovat na https://gls-group.eu/CZ/cs/sledovani-zasilek z (číslo zásilky obdržíte v el. podobě).
 
OSOBNÍ ODBĚR
zboží si můžete vyzvednout na našich výdejních místech Geis Point obvykle do třech pracovních dnů - pokud je zboží ve chvíli objednání skladem, v opačném případě to bude nejpozději do 3 týdnů, v obou případech budete k vyzvednutí vyzváni SMS zprávou přímo Vámi zvolenou výdejnu (nezapomeňte proto uvést své telefonní číslo!).

   

4. Reklamace a vrácení zboží

 
Kupující má právo od uzavřené kupní smlouvy jednostranně odstoupit a to bez uvedení důvodu a bez jakékoliv sankce a to ve lhůtě 14-ti kalendářních dnů od převzetí zboží od prodávajícího. Budeme však velmi rádi, když nám svůj důvod uvedete a chceme své služby a nabídku stále zlepšovat. V takovém případě si prodávající a kupující vrátí veškerá plnění, která si dle uzavřené kupní smlouvy vzájemně poskytli. V ostatním se použijí příslušná ustanovení zákona na ochranu spotřebitele a občanského zákona a zejména ustanovení § 53 citovaného zákona. Poštovné za vrácení zboží hradí kupující.

 
Reklamaci zjištěné vady lze uplatnit telefonicky v zákaznickém servisu na čísle 245 009 227 (v pracovní dny od 8.00 do 16.00 hod) nebo zaslat zboží včetně dodacího listu poštou (NE NA DOBÍRKU) na adresu:
Popron - reklamace, Gorkého 805, 339 01 Klatovy


 
kupující je povinen provést kontrolu, zda je obal neporušený a zda zásilka nevykazuje zjevné znaky poškození. Pokud kupující po převzetí zásilky zjistí skrytou vadu, prosíme o oznámení této skutečnosti bez odkladu odesílateli.

 
při obdržení odlišného zboží z důvodu chybného zadání objednávky prodávajícím má zákazník právo na výměnu za správné zboží bez účtování poštovních poplatků. V případě, že nebude porušený ochranný obal u audio a video nahrávek.(CD, DVD, BD,atd)

    
jedná-li se o neodstranitelnou vadu zboží, má zákazník nárok buď na výměnu věci za bezvadnou nebo na finanční vyrovnání

 
uznána nebude reklamace zboží, u něhož došlo k vadám a poškození následkem nesprávného užívání, nekvalitní přehrávací mechaniky nebo nebyly dodrženy stanovené parametry PC pro instalaci a užívání CD-ROM + PC DVD ROM*
 
  
Záruční lhůta poskytovaná na veškeré zboží je dle zákona min. 2 roky. Pokud není uvedeno jinak. Záruční doba začíná běžet převzetím zboží kupujícím.

 
 
Více informací a úplné znění Reklamačního řádu viz Obchodní podmínky.

 

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.