👉☘️❤️ VÝPRODEJ!!  Květináče z juty.  Od 39 Kč. Sezónní výprodej. 100% ekologické a rozložitelné. Dovezeno z Indie.  Nakupíte zde. ☘️❤️
Zajímavé knihy pro duševní rozvoj. Nyní za akční cenu 39 Kč za kus. Nakoupíte zde 💚ZNÁTE Z TV - AKTUÁLNĚ ZA SKVĚLÉ CENY. Pro štíhlou linii, dům i zahradu. Více zde

AKTUÁLNÍ INFO: Milí zákazníci 💚, velice nás těší váš velký zájem o nákupy 🎁 . Děláme vše pro to, abychom je zabalili a předali dopravci co nejdříve. Ale prosíme vás o trpělivost. Náš sklad nyní pracuje na několik směn, ale i tak trvá expedice o něco  déle než je obvyklé. 

 

🎄 OBJEDNEJTE DNES A DO VÁNOC GARANTUJEME DODÁNÍ I S REZERVOU🎄

Košík Košík0

Váš nákupní košík neobsahuje žádné zboží.

Shifu Plugo Count – matematická hra k tabletu

Popis produktu

Aktivní matematická hra k tabletu
Také si myslíte, že tablet v dětských rukách nic dobrého nepřináší? Plugo Count vás přesvědčí o opaku – tablet totiž promění na moderní výukovou hračku, která zabaví holky a kluky od 5 do 11 let a rodičům zařídí chvíli klidu.

Hra Plugo Count je srandovní i napínavá

Jak Plugo funguje?
Vše se odehrává na magnetické podložce, do níž uchytíte tablet (jde to i s krytem). Po spuštění aplikace děti ovládají hry na obrazovce prostřednictvím nasazování dílků na stojan. Počítají příklady podle zvolené obtížnosti a každá správná odpověď je posune dál v příběhu.

Interaktivní prostředí aplikace zahrnuje audiovizuální motivační prvky, které dětem plynule a efektivně pomáhají v řešení úkolů. Technologie rozšířené reality (AR – Augmented Reality), kromě neustálé zpětné vazby přináší ještě jednu velkou výhodu – při hře nepřekáží žádná tlačítka, baterie ani kabely a děti se můžou soustředit na prohlubování svých STEM dovedností.

Co má STEM společného s hračkami?
Výukové STEM hračky geniálně děti seznamují s polytechnickými obory při aktivní a zábavné hře. Barvitě zpracovné zajímavosti děti vtáhnou do děje, takže si ani neuvědomí, že se učí, Plugo navíc děti podporuje v dotazování a v používání nově nabytých vědomostí v každodenním životě.

STEM hračky Shifu
přitáhnou zájem dětí k přírodovědným a technickým oborům
zlepší orientaci v moderních technologiích
a podporují děti v použití získaných znalostí v každodenním životě.

Chcete vědět, co bude dál? Použijte ruce!
Ať už děti počítají příklady, aby pomohly kosmonautovi proletět celou sluneční soustavu, nebo hledají cestu pohádkovým lesem, vždy aktivně k řešení používají ruce.

Hands On Experience, neboli aktivní řešení úkolu namísto pouhého čtení nebo sledování, pomáhá dětem:
více se soustředit na úkol
snáze získat znalosti a dovednosti
a lépe si vše zapamatovat

Děti si s Plugo Count zdokonalí:
matematiku
kritické myšlení
řešení problémů
logické uvažování
samostatnost při zpracování úkolů

Stáhněte si aplikaci a můžete hned začít
Propracovaná doprovodná aplikace (v angličtině, k orientaci postačí základní znalost) obsahuje množství her k jednotlivým Plugo sadám pro různé věkové kategorie. K dispozici ke stažení pro iOS (od verze 9.0; kompatibilní s iPad 3. generace+, iPad Mini 2+, iPad Air všechny modely, iPad Pro všechny modely, vyjma iPad Pro 12", iPhone 6+) a Android (od verze 5.0; kompatibilní se zařízeními od 2015 a novějšími s 2 GB RAM a větší: tablety Samsung, Lenovo, smartphony Samsung, nepodporuje Kindle).

Stáhněte si aplikaci Plugo a postupujte podle pokynů na obrazovce
Přihlaste se a zadejte údaje, které hry uzpůsobí věku vašich dětí
Případně vytvořte účty pro vícero hráčů
Synchronizujte své Plugo sestavy
Rozložte magnetickou podložku a vložte do ní zařízení
A s výběrem hry už si poradí děti samy...

Shrnutí vlastností
Sada Plugo Count obsahuje 2 části:
- magnetickou podložku k uchycení tabletu a stojanu
- 2 sady číslic a znaménka se stojanem
Pro děti ve věku přibližně 5 až 11 let
Několik ocenění v oblasti výukových hraček (Mom´s Choice, Tillywig Brain Child a další)
AR interaktivní hra bez dotyku obrazovky
Kontinuální zpětná vazba
Propojuje zábavu a učení podle konceptu STEM
Aktivní hra k tabletu – "Hands On Experience"
Stačí vybalit a stáhnout doprovodnou aplikaci Plugo
Bez tlačítek, drátů a dalšího hardwaru
Kompaktní odolné díly stavebnice
Zábavné výukové hry v bezplatné aplikaci
Hry mají různá témata a velké množství úrovní a obtížností

Co najdete v balení
Magnetická podložka se slotem k uchycení tabletu
1 stojan na čísla
2 sady číslic 0 – 9
4 znaménka (+,-, /, x)

Kompatibilita systému se zařízeními
iOS:
iPad 3. generace a novější
iPad Mini 2 a novější
iPad Air – všechny modely
iPad Pro – všechny modely, kromě iPad Pro 12,9"
iPhone 6 a novější
Android 2015 a novější, min. 2GB RAM:
Tablety Samsung, Lenovo
Smartphony Samsung
Nepodporuje Kindle

Značku Shifu vybudoval nadšený tým rodičů, odborníků na rané učení, inovátorů a technologů, jejichž rozmanité znalosti a zájmy do sebe zapadají stejně efektivně, jako všechny části jejich stavebnic. Společně usilují o propojení dětských her a smysluplného a přínosného učení. A to se jim od roku 2016 daří stále lépe především díky objevování nekonečné dětské fantazie za pomoci nejmodernějších technologií.

Kód produktu: 1505156

Dostupnost: skladem u dodavatele (dodání cca 3 - 5 pracovních dnů)

Kategorie: Inteligentní vzdělávání

- + 1 499 Kč

Detaily produktu

Aktivní matematická hra k tabletu
Také si myslíte, že tablet v dětských rukách nic dobrého nepřináší? Plugo Count vás přesvědčí o opaku – tablet totiž promění na moderní výukovou hračku, která zabaví holky a kluky od 5 do 11 let a rodičům zařídí chvíli klidu.

Hra Plugo Count je srandovní i napínavá

Jak Plugo funguje?
Vše se odehrává na magnetické podložce, do níž uchytíte tablet (jde to i s krytem). Po spuštění aplikace děti ovládají hry na obrazovce prostřednictvím nasazování dílků na stojan. Počítají příklady podle zvolené obtížnosti a každá správná odpověď je posune dál v příběhu.

Interaktivní prostředí aplikace zahrnuje audiovizuální motivační prvky, které dětem plynule a efektivně pomáhají v řešení úkolů. Technologie rozšířené reality (AR – Augmented Reality), kromě neustálé zpětné vazby přináší ještě jednu velkou výhodu – při hře nepřekáží žádná tlačítka, baterie ani kabely a děti se můžou soustředit na prohlubování svých STEM dovedností.

Co má STEM společného s hračkami?
Výukové STEM hračky geniálně děti seznamují s polytechnickými obory při aktivní a zábavné hře. Barvitě zpracovné zajímavosti děti vtáhnou do děje, takže si ani neuvědomí, že se učí, Plugo navíc děti podporuje v dotazování a v používání nově nabytých vědomostí v každodenním životě.

STEM hračky Shifu
přitáhnou zájem dětí k přírodovědným a technickým oborům
zlepší orientaci v moderních technologiích
a podporují děti v použití získaných znalostí v každodenním životě.

Chcete vědět, co bude dál? Použijte ruce!
Ať už děti počítají příklady, aby pomohly kosmonautovi proletět celou sluneční soustavu, nebo hledají cestu pohádkovým lesem, vždy aktivně k řešení používají ruce.

Hands On Experience, neboli aktivní řešení úkolu namísto pouhého čtení nebo sledování, pomáhá dětem:
více se soustředit na úkol
snáze získat znalosti a dovednosti
a lépe si vše zapamatovat

Děti si s Plugo Count zdokonalí:
matematiku
kritické myšlení
řešení problémů
logické uvažování
samostatnost při zpracování úkolů

Stáhněte si aplikaci a můžete hned začít
Propracovaná doprovodná aplikace (v angličtině, k orientaci postačí základní znalost) obsahuje množství her k jednotlivým Plugo sadám pro různé věkové kategorie. K dispozici ke stažení pro iOS (od verze 9.0; kompatibilní s iPad 3. generace+, iPad Mini 2+, iPad Air všechny modely, iPad Pro všechny modely, vyjma iPad Pro 12", iPhone 6+) a Android (od verze 5.0; kompatibilní se zařízeními od 2015 a novějšími s 2 GB RAM a větší: tablety Samsung, Lenovo, smartphony Samsung, nepodporuje Kindle).

Stáhněte si aplikaci Plugo a postupujte podle pokynů na obrazovce
Přihlaste se a zadejte údaje, které hry uzpůsobí věku vašich dětí
Případně vytvořte účty pro vícero hráčů
Synchronizujte své Plugo sestavy
Rozložte magnetickou podložku a vložte do ní zařízení
A s výběrem hry už si poradí děti samy...

Shrnutí vlastností
Sada Plugo Count obsahuje 2 části:
- magnetickou podložku k uchycení tabletu a stojanu
- 2 sady číslic a znaménka se stojanem
Pro děti ve věku přibližně 5 až 11 let
Několik ocenění v oblasti výukových hraček (Mom´s Choice, Tillywig Brain Child a další)
AR interaktivní hra bez dotyku obrazovky
Kontinuální zpětná vazba
Propojuje zábavu a učení podle konceptu STEM
Aktivní hra k tabletu – "Hands On Experience"
Stačí vybalit a stáhnout doprovodnou aplikaci Plugo
Bez tlačítek, drátů a dalšího hardwaru
Kompaktní odolné díly stavebnice
Zábavné výukové hry v bezplatné aplikaci
Hry mají různá témata a velké množství úrovní a obtížností

Co najdete v balení
Magnetická podložka se slotem k uchycení tabletu
1 stojan na čísla
2 sady číslic 0 – 9
4 znaménka (+,-, /, x)

Kompatibilita systému se zařízeními
iOS:
iPad 3. generace a novější
iPad Mini 2 a novější
iPad Air – všechny modely
iPad Pro – všechny modely, kromě iPad Pro 12,9"
iPhone 6 a novější
Android 2015 a novější, min. 2GB RAM:
Tablety Samsung, Lenovo
Smartphony Samsung
Nepodporuje Kindle

Značku Shifu vybudoval nadšený tým rodičů, odborníků na rané učení, inovátorů a technologů, jejichž rozmanité znalosti a zájmy do sebe zapadají stejně efektivně, jako všechny části jejich stavebnic. Společně usilují o propojení dětských her a smysluplného a přínosného učení. A to se jim od roku 2016 daří stále lépe především díky objevování nekonečné dětské fantazie za pomoci nejmodernějších technologií.

Podobné produkty

Shifu Plugo Link – logická hra k tabletu

Shifu Plugo Link – logická hra k tabletu

Skladem u dodavatele (dodání cca 3 - 5 pracovních dnů)
1 499 Kč
Ozobot – sada černých fixů

Ozobot – sada černých fixů

Skladem u dodavatele (dodání cca 3 - 5 pracovních dnů)
250 Kč
Ozobot – nálepky s barevnými kódy

Ozobot – nálepky s barevnými kódy

Skladem u dodavatele (dodání cca 3 - 5 pracovních dnů)
379 Kč
Shifu Orboot – interaktivní AR globus pro děti

Shifu Orboot – interaktivní AR globus pro děti

Skladem u dodavatele (dodání cca 3 - 5 pracovních dnů)
1 499 Kč
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.