Košík Košík0

Váš nákupní košík neobsahuje žádné zboží.

Vše o nákupu

Filtrování

Vážení zákazníci, v této části najdete podrobný návod, jak na našem e-shopu POPRON.cz jednoduše nakupovat. 1. Jak nakupovat

2. Platební podmínky, doprava

3. Dodací podmínky

4. Reklamace a vrácení zboží
 

1. Jak nakupovat


Poté, co jste prošli naším obchodem a máte vybrané zboží, přejděte do nákupního košíku. Jednoduchým kliknutím na ikonu nákupního košíku v pravém horním rohu prohlížeče.

1. krok

Vybrané zboží vložíte do košíku jednoduše kliknutím na tlačítko "Koupit"
 
V pravém horním rohu vidíte v tabulce  náhled košíku, který se zaktualizuje vždy, když do něj něco vložíte - počet položek a cena celkem. Cena zboží vždy obsahuje DPH stanovené zákonem.
 
Obsah svého košíku můžete zobrazit kliknutím na ikonku "KOŠÍK" v horní liště stránek.
V nákupním košíku máte možnost měnit počet kusů jednotlivých produktů nebo je z košíku vyjmout, či celý obsah košíku vyprázdnit.

-    Výběr způsobu dopravy ( bude Vám nabízen podle hodnoty a charakteru Vašeho zboží v košíku )

-    Vybrat způsob platby ( bude Vám nabízen mimo jiné také podle zvoleného typu dopravy )
 
2. krok   

Sdělíte nám Vaše osobní údaje -  fakturační či doručovací adresu, e-mail a telefon. Můžete nám napsat případně doplňující informace do "Poznámky k objednávce".

UPOZORNĚNÍ:   Bez telefonického kontaktu (nejlépe mobil) nebude Vaše objednávka vyřízena.
  
3. krok    

Po závazném objednání Vám bude vždy odeslán na Vámi zadanou e-mailovou adresu potvrzovací e-mail obsahující souhrn objednaného zboží.

Zboží z naší nabídky můžete objednat i jiným způsobem:
  

Telefonicky na čísle:

245 009 227

v době po-pá 8-16 hod.Po uvedené době, můžete nechat zprávu na našem záznamníku
 
e-mailem
 
na adrese:
objednavka@popron.cz


UPOZORNĚNÍ:   Bez telefonického kontaktu (nejlépe mobil) nebude Vaše objednávka vyřízena.
 

Storno objednávky je možné provést emailem nebo telefonicky na uvedeném čísle. Storno objednávky lze provést pouze tehdy, nebyla-li objednávka již expedována.

  

2. Platební podmínky

V našem internetovém obchodě lze momentálně využívat tyto způsoby platby:


Dobírka:

Platba předem - převod

Platba předem - kartou on line (Go pay)

Ceny dopravy:

Dopravné + balné u zásilek do 299 Kč:

U těchto malých zásilek lze vybírat pouze ze Zásilkovny výdejní místa a GLS balík do ruky a Balíkovna České pošty.

K ceně je připočítán 30 KčManipulační poplatek pro objednávky pod 299 Kč.

Tento poplatek nám pomůže pokrýt náklady spojené s balicím materiálem a prací skladníků při odeslání tvé objednávky.

Přihoďte do košíku ještě nějakou maličkost a poplatek pokryjeme my. Mrkněte třeba na naše super nízké výprodejové ceny

*Platí pouze pro celkovou částku objednávaného zboží s DPH pod 299 Kč.

Nad 299 Kč nebude poplatek účtován a lze vybírat z více doprav.

DOPRAVA ZDARMA PLATÍ NAD: 

Česká Pošta Do Balíkovny  (do 1499 Kč)  99 Kč
Česká Pošta Do Ruky  (do 1499 Kč) 139 Kč
Česká Pošta Na Poštu (do 1499 Kč) 129 Kč
GLS (do 1499 Kč) 139 Kč
PPL (do 1499 Kč) 119
GLS doručení do SR (do 1499 Kč) 169 Kč
Zásilkovna ČR výdejna 79 Kč
Zásilkovna SR výdejna 109 Kč
Zásilkovna DOMŮ 129 Kč
Příplatek za dobírku (všichni dopravci) (do 1499 Kč)  30 Kč

Pro platby předem použijte tyto účty

  Číslo účtu SWIFT IBAN Název banky
Pro platbu v Korunách (CZK) 2601739280/2010 FIOBCZPPXXX CZ8620100000002901739280 Fio banka
Pro platbu v Eurech (EUR) 2901739282/2010 FIOBCZPPXXX CZ8620100000002901739282 Fio banka

 

UPOZORNĚNÍ PŘI PLATBĚ NA DOBÍRKU:

Prosíme, abyste si objednané zboží vyzvedli. Pokud by se tak nestalo a balíček by se nám vrátil zpět, tak prosím mějte na mysli, že vám budou následně účtovány náklady na poštovné, obalový materiál a práci skladníka - celkem ve 250 Kč. Upozorňujeme, že když se Vám zboží nebude líbit, máte právo nám ho ve lhůtě 14 dnů vrátit nepoužité a v původním obalu zpět. Pak Vám bude vrácena z naší strany celá částka za celou objednávku.


U výrobků značky STEP2 je doprava zdarma až od 3000 Kč

U nadrozměrných zásilek (velké šlapací traktory, zahradní domečky, skluzavky) neplatí DOPRAVA ZDARMA ! 

UPOZORNĚNÍ:Pokud je zboží odesláno na dobírku a nepřevezmeli zákazník tuto zásilku, uhradí  prodávajícímu uhradí do 14 dní od vrácení zásilky na účet 2601739280/2010 částku za marně vyložené poštovné. Výše částky za poštovné je uvedena výše

  
 3. Dodací podmínky

Zboží na našem eshopu může mít několik druhů dostupností:

SKLADEM

Zboží máme skladem v našem hlavním skladu a expedujeme obrate, nejpozději do 24 hodin

DORUČÍME DO 5 - 7 PRACOVNÍCH DNŮ

Zboží je skladem u našeho dodavatele, na základě vaší objednávky ho objednáme a jakmile nám ho dodavatel dodá, vaši objednávku vyexpedujeme. ZBOŽÍ OBDRŽÍTE DO MAX 7 PRACOVNÍCH DNŮ

DORUČÍME DO TÝDNE

Zboží je skladem u našeho dodavatele, na základě vaší objednávky ho objednáme a jakmile nám ho dodavatel dodá, vaši objednávku vyexpedujeme. ZBOŽÍ OBDRŽÍTE DO TÝDNE

DORUČÍME DO 2 TÝDNU - SKLADEM U DODAVATELE

Zboží je skladem u našeho dodavatele mino ČR. Na základě vaší objednávky ho objednáme a jakmile nám ho dodavatel dodá, vaši objednávku vyexpedujeme. ZBOŽÍ OBDRŽÍTE DO MAX 2 TÝDNŮ

EXTÉRNÍ SKLAD V EU - DORUČÍME DO 14 - 21 DNŮ

Zboží je skladem u našeho dodavatele mino ČR. Na základě vaší objednávky ho objednáme a jakmile nám ho dodavatel dodá, vaši objednávku vyexpedujeme. ZBOŽÍ OBDRŽÍTE DO MAX 2 TÝDNŮ
    
  
Pokud objednáte v našem internetovém obchodě zboží, u kterého je uvedena informace SKLADEM, odešleme zásilku z našeho skladu nejpozději druhý den 

(NEPLATÍ V MĚSÍCÍCH LISTOPAD AŽ PROSINEC. V TĚCHTO MĚSÍCÍCH MŮŽE DOJÍT K PRODLOUŽENÍ DODACÍ DOBY)

- potvrzení Vaší objednávky obdržíte v el. podobě. Pokud objednávka obsahuje titul u kterého je uvedena informace ,,NA OBJEDNÁVKU,, bude kompletně vyexpedována až po jeho naskladnění (v tomto případě, může dojít k prodloužení expediční doby až na 3 týdny).


Snažíme se, aby informace o dostupnosti zboží  byla vždy aktuální a proto tuto informaci aktualizujeme každou hodinu. Může se však stát, že poslední kus zboží ve stejný okamžik zakoupí i jiný zákazník, proto Vám doporučujeme sledovat stav objednávky prostřednictvím svého účtu.


Informaci o důvodu nedodání zboží Vás budeme telefonicky, nebo e-mailem kontaktovat.


Nekompletní objednávka - V případě, že platíte předem, ale zboží v objednávce Vám nemůžeme dodat kompletní, protože není dostupný ani u dodavatele, zašleme Vám přeplatek při expedici zboží převodem na Váš účet.

 
Způsoby dopravy:

ČP (Balík do ruky)
doručení zásilky poštovní službou obvykle do druhého pracovního dne (při objednávce do 10. hodiny). Zásilku můžete sledovat na www.cpost.cz ( číslo zásilky obdržíte v el. podobě).
Máte-li při přebírání na poště pochybnosti o obsahu balíku (poškozený karton či páska), zkontrolujte za přítomnosti pracovníka pošty zboží s dodacím listem. Dodatečnou reklamaci obsahu zásilky můžete provést u dodací pošty do dvou pracovních dnů od převzetí. Po zjištění závad je pošta povinna sepsat zápis o uplatnění nároku za škodu.

GLS
doručení zásilky trvá obvykle do druhého pracovního dne (při objednávce do 10. hodiny). Zásilku můžete sledovat na https://gls-group.eu/CZ/cs/sledovani-zasilek z (číslo zásilky obdržíte v el. podobě).
 
ZÁSILKOVNA
zboží si můžete vyzvednout na našich výdejních místech ZÁSILKOVNY obvykle do třech pracovních dnů - pokud je zboží ve chvíli objednání skladem a budete k vyzvednutí vyzváni SMS zprávou přímo Vámi zvolenou výdejnu (nezapomeňte proto uvést své telefonní číslo!).



   4. Reklamace a vrácení zboží

V případě reklamace a nebo vratky zboží do 14 dnů je nutné vyplnit tento formulář:

https://www.popron.cz/Stranky/formular-v-pripade-reklamace-nebo-vratky

 

Kupující má právo od uzavřené kupní smlouvy jednostranně odstoupit a to bez uvedení důvodu a bez jakékoliv sankce a to ve lhůtě 14-ti kalendářních dnů od převzetí zboží od prodávajícího. Budeme však velmi rádi, když nám svůj důvod uvedete a chceme své služby a nabídku stále zlepšovat. V takovém případě si prodávající a kupující vrátí veškerá plnění, která si dle uzavřené kupní smlouvy vzájemně poskytli. Při vrácení peněz za zakoupené zboží  složenkou, bude částka je ponížena o náklady složenky. V ostatním se použijí příslušná ustanovení zákona na ochranu spotřebitele a občanského zákona a zejména ustanovení § 53 citovaného zákona. Poštovné za vrácení zboží hradí kupující.

Musím zboží vrátit v nepoškozeném obalu?

Obal není předmětem koupě ani součástí koupené věci. I přesto má eshopZ právo na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží. Tyto náklady jsou vždy individuálně posouzeny a jako takové jsou poté zákazníkovi naúčtovány a započteny s částkou za vrácené zboží.

Co když se zboží při používání poškodilo?

Výrobek můžete vrátit i pokud je částečně poškozen, v takovém případě však budeme mít právo snížit vrácenou částku o částku představující snížení hodnoty vráceného zboží způsobené jeho poškozením.

Co když vrátím zboží nekompletní, např. bez příslušenství?

Abyste při vrácení zboží dostal zpět celou částku zaplacené kupní ceny, musí být vrácené zboží kompletní, tedy včetně všeho příslušenství, které bylo součástí prodejního balení. Pokud například vrátíte telefon bez sluchátek, máme právo snížit vrácenou částku o hodnotu chybějícího příslušenství.

Při vrácení peněz za zakoupené zboží  složenkou, bude částka je ponížena o náklady složenky.


Veškeré dotazy ohledně reklamací směřujte na email: reklamace@popron.cz

 
Reklamaci zjištěné vady lze uplatnit telefonicky v zákaznickém servisu na čísle 245 009 227 (v pracovní dny od 8.00 do 16.00 hod) nebo zaslat zboží včetně dodacího listu poštou (NE NA DOBÍRKU) na adresu:
Popron - reklamace, Gorkého 805, 339 01 Klatovy
 
Kupující je povinen provést kontrolu, zda je obal neporušený a zda zásilka nevykazuje zjevné znaky poškození. Pokud kupující po převzetí zásilky zjistí skrytou vadu, prosíme o oznámení této skutečnosti bez odkladu odesílateli.

 
Při obdržení odlišného zboží z důvodu chybného zadání objednávky prodávajícím má zákazník právo na výměnu za správné zboží bez účtování poštovních poplatků. V případě, že nebude porušený ochranný obal u audio a video nahrávek.(CD, DVD, BD,atd)

    
Jedná-li se o neodstranitelnou vadu zboží, má zákazník nárok na výměnu věci za bezvadnou nebo. Finanční vyrovnání je možné až u 3 reklamace stejného zboží na stejnou závadu.
 
Uznána nebude reklamace zboží, u něhož došlo k vadám a poškození následkem nesprávného užívání, nekvalitní přehrávací mechaniky nebo nebyly dodrženy stanovené parametry PC pro instalaci a užívání CD-ROM + PC DVD ROM*
 
  
Záruční lhůta poskytovaná na veškeré zboží je dle zákona min. 2 roky. Pokud není uvedeno jinak. Záruční doba začíná běžet převzetím zboží kupujícím.

Reklamace 2023 → Na co máte nárok od 6. ledna 2023

Zákonná práva z vadného plnění vs. záruka za jakost

Existuje rozdíl mezi vadou, kterou mělo zboží už při převzetí (nemusí být však v ten moment patrná a může se projevit i později) a mezi povinností prodávajícího zajistit, aby si zboží zachovalo určité vlastnosti delší dobu po převzetí (takzvaná záruka za jakost).

Novelou zákona o ochraně spotřebitele, která vejde v platnost 6. ledna 2023, zákonná dvouletá záruka za jakost končí, i když prodávající ji dál může poskytnout dobrovolně. Spotřebiteli zůstávají zachována jen tzv. práva z vadného plnění, což znamená, že kupující má právo, aby zboží bylo bez vad v okamžiku převzetí

 

1.   Odpovědnost za vady prodloužena na rok

Novelou zákona se ovšem také prodlužuje původní šestiměsíční lhůta, v níž se uplatňuje tzv. domněnka vadnosti zboží, až na 12 měsíců.

Objeví-li se tedy na zboží vada v průběhu prvního roku od koupě, předpokládá se, že produkt byl vadný už při pořízení. Pokud by chtěl obchodník reklamaci zamítnout, je na něm, aby prokázal, že vada na zboží v té době nebyla a že ji způsobil až spotřebitel.

2.   Po roce užívání musíte nárok na reklamaci prokázat

Zákonná dvouletá záruka za jakost, na kterou jsme zvyklí, tedy od 6. ledna 2023 končí.

Nově platí, že jestliže se vada na zboží projeví do dvou let po zakoupení, ale už uběhla lhůta prvních 12 měsíců, role se obracejí. Nyní je na zákazníkovi, aby prokázal, že vada nevznikla jeho vinou, ale existovala již v době předání zboží. Na základě prokázání prodejce uzná, či neuzná reklamaci.

 

3.   Můžete se řídit záruční lhůtou uvedenou na obalu

Při uplatnění reklamace se ovšem můžete řídit a uplatňovat záruční lhůtu, kterou prodejce uvádí na obalu výrobku nebo v reklamě. Tato záruční doba má vždy přednost před tou zákonnou.

To stejné platí i u informací, které poskytují dodavatelé. Pokud dodavatel u produktu slibuje nějakou vlastnost, která v realitě u daného zboží není, vztahuje se odpovědnost na prodejce tohoto zboží.

Ke zboží může být také dodáván záruční list na určitou dobu, např. na 3 roky. Když se výrobek během tohoto období porouchá, má zákazník právo na nový kus nebo opravu výrobku, pokud jej využíval podle návodu.

 

4.   Záruční list je při dobrovolném poskytnutí záruky nutností

Prodávající se tedy může zavázat, že záruku za jakost, jak jsme ji znali doposud, poskytne kupujícímu dobrovolně. Tuto záruční lhůtu je možné poskytnout v libovolné délce. Po celou dobu daného období pak v případě reklamace není nutné vůbec prokazovat, kdy vada vznikla.

Pokud se prodejce rozhodne, že záruku na zboží poskytne, musí ovšem v ten moment spotřebiteli vydat také záruční list v textové formě, ať už na papíře, nebo elektronicky v PDF. V záručním listě prodávající vysvětlí, jak dlouhou záruku za jakost poskytuje a že práva z dobrovolně přijaté záruky za jakost existují vedle zákonných práv z vadného plnění. Zároveň musí být v záručním listu popsané způsoby uplatňování reklamace.

Pokud však budete při reklamaci později uplatňovat jen standardní právo z vadného plnění a nikoli tuto dobrovolnou záruku, stačí vám doložit pořízení zboží u konkrétního prodejce v konkrétní den. Bez problémů si tak vystačíte s fakturou či podobným dokladem, na kterém bude vyznačeno zboží, datum a místo jeho prodeje.

5.   Oprava či výměna zboží má přednost před vrácením peněz

Od roku 2023 je jasně stanovena posloupnost reklamačních nároků. Oprava vady či výměna zboží má přednost před odstoupením od smlouvy a vrácením peněz nebo slevou z kupní ceny.

Spotřebitel se může rozhodnout, zda dává přednost opravě nebo výměně za nový kus. Pokud by však tato volba byla pro obchodníka nepřiměřeně nákladná nebo nemožná, může se od zákazníkovy volby odklonit.

Jedině pokud obchodník odmítne vadu odstranit nebo se vada objevuje opakovaně, může spotřebitel odstoupit od smlouvy nebo požadovat slevu.

 

6.   Prodejce odpovídá za aktualizaci digitálního obsahu

V případě, že si koupíte například počítačový program, notebook nebo třeba mobil, je prodávající povinen zajistit vám nezbytné aktualizace softwaru (či jiného digitálního obsahu), tak aby bylo možné jej řádně používat alespoň po dobu dvou let od zakoupení.

Tuto povinnost nemá výrobce, ale trochu překvapivě právě prodejce. V praxi tak můžete minimálně po dobu dvou let vyžadovat od prodávajícího třeba bezpečnostní aktualizace operačního systému mobilního telefonu.

 

7.   Na vyřízení reklamace má prodejce 30 dní

Nedomluví-li se prodávající s kupujícím jinak, činí lhůta na vyřízení reklamace 30 dní. Při jejím nedodržení je možné od smlouvy odstoupit a požadovat vrácení peněz, které jste při pořízení zaplatili, případně lze požadovat přiměřenou slevu a zboží si nechat.

8.   Reklamaci můžete uplatnit v jakékoli pobočce

Prodávající je povinen reklamaci přijmout v jakékoliv prodejně, můžete tedy reklamaci vyřídit i v pobočce, která se nachází poblíž, nemusíte kvůli tomu cestovat do původního obchodu. Obecně lze říci, že stačí, aby se na obou prodejnách prodával stejný sortiment výrobků

 

9.   Oprava i případné náklady na dopravu jsou v rámci oprávněné reklamace zdarma

Kromě bezplatné opravy zboží lze při oprávněné reklamaci vyžadovat úhradu nutně vynaložených nákladů, např. za dopravu k prodejci. Uschovejte si proto účtenku nebo jízdenku.

V některých případech je možné požadovat proplacení půjčovného. Typickým příkladem je třeba zapůjčení náhradního vozu při reklamaci automobilu. Jako doklad slouží faktura z autopůjčovny.

 

10.                   Originální obaly není nutné uchovávat

Reklamované zboží není nutné balit do originálního obalu. Velké krabice tak můžete po zakoupení zboží bez obav zlikvidovat, případně si můžete pro všechny případy pořídit fotografii krabice, pokud je na ní uvedena ona dobrovolná inzerovaná záruka.

Při následné reklamaci ovšem doporučujeme zboží zabalit tak, aby při přepravě nedošlo k jeho poškození. To by mohlo mít za následek zamítnutí reklamaci

.

11.                   Reklamaci můžete vyřídit kdykoli během běžné otevírací doby

Každý prodejce má ze zákona povinnost zajistit, aby byla na prodejně po celou provozní dobu přítomna osoba, která vyřizuje reklamace.

Prodejce bude navíc od ledna 2023 nově povinen již před uzavřením smlouvy poskytnout své telefonní číslo, aby s ním kupující v případě problémů mohl navázat rychlý kontakt.

12.                   Doklad o koupi, návod a záruční list musí být dodán v českém jazyce

Při koupi zboží v České republice musí být doklad o koupi (účtenka, faktura), návod a také záruční list vystaven v českém jazyce. To, že se např. jedná o zahraniční výrobek, nehraje žádnou roli. Prodávající si v takovém případě musí zajistit překlad požadovaných dokumentů.


 



 
 
Více informací a úplné znění Reklamačního řádu viz Obchodní podmínky.